Ogólne warunki usług

OGÓLNE WARUNKI USŁUG

Ogólne Warunki Usług PRIME FITNESS CLUB SP. Z O.O. w Szczecinie, adres: ul. 5 Lipca 46, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000614643 wysokość kapitału zakładowego: 5 000,00 zł wpłacony w całości, NIP: 8522620616, REGON: 364270737.

  1. DEFINICJE

Ilekroć w niniejszych Ogólnych Warunkach Usług (zwanych dalej „OWU”) jest mowa o (w każdej odmianie, liczbie mnogiej lub pojedynczej):

PRIME – należy przez to rozumieć PRIME FITNESS CLUB SP. Z O.O. w Szczecinie, adres: ul. 5 Lipca 46, wpisanego do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000614643 wysokość kapitału zakładowego: 5 000,00 zł wpłacony w całości, NIP: 8522620616, REGON: 364270737, strona umowy z Klientem;

* OWU – należy przez to rozumieć niniejsze Ogólne Warunki Usług  ustanowione przez PRIME;

* Klient – należy przez to rozumieć osobę zawierającą umowę z PRIME, na warunkach określonych w §2 i korzystającą z oferowanych przez PRIME usług fitness;

* Strony – należy przez to rozumieć PRIME oraz Klienta występujących samodzielnie lub łącznie;

* Usługi – należy rozumieć przez to wstęp do Klubu PRIME i inne usługi fitness świadczone przez PRIME na rzecz Klientów;

* Opłata członkowska – opłata za korzystanie z Usług;

* Opłata wpisowa – jednorazowa opłata należna przy zawarciu Umowy;

* Umowa – należy przez to rozumieć węzeł obligacyjny łączący Klienta z PRIME na warunkach i zasadach określonych w OWU;

* Klub – lokalizacja miejsca świadczenia usług przez PRIME – ul. 5 lipca 46, 70-374 Szczecin;

* Regulamin – dokument ustanowiony przez PRIME, zawierający postanowienia dotyczące zasad korzystania z Klubu, jego pomieszczeń oraz poszanowania praw innych Klientów.

POSTANOWIENIA OGÓLNE:

  1. ZAWARCIE UMOWY

2.1 ZAKRES OBOWIĄZYWANIA OGÓŁNYCH WARUNKÓW USŁUG

 

Niniejsze Ogólne Warunki Usług stosuje się do wszystkich Umów zawartych przez PRIME  z jej Klientami, o ile w poszczególnych przypadkach nie uzgodniono inaczej.

2.2 WNIOSEK/UMOWA

Wniosek o członkostwo stanowi wiążącą, skierowaną do PRIME ofertę zawarcia Umowy z PRIME.

Umowę uznaje się za zawartą w momencie przyjęcia wniosku o członkostwo przez PRIME.

Obu stronom przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy w terminie 5  dni od dnia złożenia wniosku o członkostwo poprzez oświadczenie złożone drugiej Stronie w formie pisemnej.

2.3 OSOBY NIEPEŁNOLETNIE

W przypadku osób, które nie ukończyły 18 roku życia, do zawarcia Umowy wymaga się zgody przedstawiciela ustawowego Klienta. Osoby, które nie ukończyły 15 roku życia, nie mogą zostać Klientami PRIME.

  1. KORZYSTANIE Z KLUBU

3.1 WSTĘP DO KLUBU

Po zawarciu Umowy, Klient otrzymuje prawo do korzystania z Usług oferowanych przez PRIME oraz zobowiązuje się do pozostawienia przy pierwszej wizycie w Klubie odcisku palca (system wyznacza charakterystyczne punkty linii papilarnych, łączy je liniami i tym sposobem tworzy mapę odcisku palca, następnie system łączy osobę zarejestrowaną z danym odciskiem palca, przy czym system nie jest w stanie odwrócić procesu zapisu, aby ponownie uzyskać odcisk palca, system zapamiętuje jedynie obraz, mapę nie realny odcisk, system binarny nie pozwala na użycie danych przez niepowołane osoby, czy policję).

Klient nie otrzymuje żadnego karnetu ani dokumentu umożliwiającego mu korzystania z Klubu.

Wstęp do Klubu umożliwia weryfikacja odcisku palca poprzez przyłożenie palca do czytnika w drzwiach wejściowych. System rozpoznaje zarejestrowane i opłacone członkostwo i umożliwia wstęp do Klubu. W ten sam sposób Klient opuszcza Klub.

Klient ma prawo korzystać ze wszystkich pomieszczeń Klubu w godzinach otwarcia Klubu.

3.2 REGULAMIN

PRIME jest uprawniony do ustanowienia regulaminu korzystania z  Klubu.

Regulamin zawiera w szczególności postanowienia dotyczące odpowiedniego korzystania z pomieszczeń Klubu oraz poszanowania praw innych Klientów. Każdy Klient zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i jego przestrzegania. Regulamin znajduje się w widocznym miejscu w Klubie, dostępny jest również w formie elektronicznej na stronie www.primefitness.pl  oraz w formie papierowej u obsługi Klubu.

3.3 UPRAWNIENIE PERSONELU DO WYDAWANIA POLECEŃPersonel obecny w Klubie jest uprawniony – jeżeli jest to konieczne w celu utrzymania poprawnego funkcjonowania Klubu oraz porządku i bezpieczeństwa, a także w celu przestrzegania Regulaminu – do wydawania poleceń porządkowych. Klient jest zobowiązany do przestrzegania takich poleceń.

  1. PŁATNOŚCI

4.1 UMOWY NA CZAS OKREŚLONY

W przypadku zawarcia Umowy na czas określony PRIME za Usługi przyjmuje płatności w formie gotówkowej i bezgotówkowej.

Opłata członkowska jest płatna z góry w dniu zawarcia Umowy. Przy zawarciu Umowy na czas określony nie uiszcza się Opłaty wpisowej.

Opłaty mogą być wnoszone:

* Gotówką w Klubie;

* Przy użyciu karty płatniczej (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro) jak również korzystając z opcji przelewy24 lub PayU w zależności od zdefiniowanej opcji płatności.

4.2 UMOWY NA CZAS NIEOKREŚLONY

W przypadku zawarcia Umowy na czas nieokreślony PRIME za Usługi stosuje wyłącznie system płatności bezgotówkowych. Opłaty mogą być wnoszone :

* Przy użyciu karty kredytowej/debetowej z funkcją płatności internetowych, która uprawnia PRIME do obciążenia Klienta, należną Opłatą wpisową, opłatę za zawieszenie wykonywania Umowy, oraz pełną należną kwotą z tytułu miesięcznej Opłaty członkowskiej w danym okresie rozliczeniowym oraz w każdym kolejnym okresie rozliczeniowym pozostawania Klientem Klubu, bez konieczności zawiadomienia o tym fakcie Klienta.

Okres rozliczeniowy to jeden miesiąc, liczony od pierwszego do ostatniego dnia miesiąca za który dokonywane są rozliczenia zobowiązań Klienta wobec PRIME z tytułu świadczonych Usług.

Opłata członkowska za dany miesiąc kalendarzowy płatna jest każdorazowo pierwszego dnia tego miesiąca, o ile Umowa nie przewiduje inaczej.

Jeżeli dzień zawarcia/rozwiązania Umowy z PRIME przypada w trakcie trwania okresu rozliczeniowego, opłata członkowska jest liczona proporcjonalnie, biorąc pod uwagę dni, które pozostały/zostały wykorzystane do końca danego okresu rozliczeniowego w stosunku do całkowitej liczby dni w danym miesiącu.

Część opłaty członkowskiej za pierwszy niepełny miesiąc po zawarciu Umowy płatna jest w dniu zawarcia Umowy łącznie z opłatą wpisową.

Harmonogram płatności dla każdego Klienta będzie określony w Umowie.

4.3 ZAPEWNIENIE ŚRODKÓW DO REALIZACJI PŁATNOŚCI

W przypadku wyboru jako formy płatności obciążenia karty Klient jest zobowiązany zapewnić, aby na jego rachunku karty w momencie jego obciążenia znajdowały się odpowiednie środki. Jeżeli obciążenie nie będzie możliwe, Klient jest zobowiązany do pokrycia powstałych w związku z tym dodatkowych kosztów.

4.4 ZWŁOKA W PŁATNOŚCIACH

Jeżeli Klient popadnie w zwłokę z płatnością Opłaty członkowskiej, PRIME może, według własnego uznania, w każdym czasie.

* Zawiesić wykonywanie Umowy,

* Po uprzednim wezwaniu Klienta do uregulowania zaległości w terminie 14 dni – rozwiązać umowę bez wypowiedzenia, w trybie natychmiastowym.

Zastosowanie przez PRIME każdej z wyżej wymienionych możliwości wiąże się każdorazowo z brakiem możliwości korzystania przez Klienta z Usług świadczonych przez PRIME i zaprzestanie świadczenia Usług przez PRIME.

ZMIANA DANYCH KLIENTA

Klient jest zobowiązany do bezzwłocznego poinformowania PRIME o zmianie danych mających znaczenie dla Umowy (danych osobowych, adresu, adresu poczty elektronicznej, niezbędnych danych karty płatniczej/kredytowej przy wyborze takiej formy płatności itp.).

OKRES OBOWIĄZYWANIA

Umowa może być zawarta na czas określony:

– 1 miesiąc

– 12 miesięcy

albo na czas nieokreślony.

ROZWIĄZANIE UMOWY

Umowa zawarta na czas nieokreślony może być wypowiedziana przez każdą ze Stron z zachowaniem 2 – miesięcznego okresu wypowiedzenia.

Klient może złożyć wypowiedzenie na piśmie kierowanym do PRIME.

W przypadku wypowiedzenia Umowy przez PRIME wypowiedzenie zostanie złożone na adres e-mail bądź adres podany przez Klienta przy zawieraniu Umowy.

W przypadku powtarzających się naruszeń przez Klienta Regulaminu korzystania z Klubu oraz zwłoki w płatnościach, PRIME ma prawo do rozwiązania Umowy z Klientem w trybie natychmiastowym.

ZAWIESZENIE UMOWY

Klient ma możliwość zawieszenia wykonywania Umowy zawartej na czas nieokreślony na pełne miesiące kalendarzowe (maksymalnie na sześć miesięcy w roku). O zamiarze zawieszenia należy poinformować pisemniePRIME nie później niż 7 dni robocze przed początkiem okresu zawieszenia. Przez okres zawieszenia Klient jest zwolniony z obowiązku opłacania miesięcznej Opłaty członkowskiej i nie może korzystać z Usług świadczonych przez PRIME.

Klientowi nie przysługuje prawo do zawieszenia Umowy, jeżeli Umowa została już wypowiedziana lub jeżeli PRIMEjest uprawniony do rozwiązania Umowy bez wypowiedzenia. Z chwilą złożenia wniosku o zawieszenie oraz w okresie zawieszenia Klient nie może wypowiedzieć Umowy.

Zawieszenie wykonywania Umowy podlega comiesięcznej opłacie uiszczanej przez Klienta w kwocie 10 zł w trakcie zawieszenia Umowy.

DANE OSOBOWE

Administratorem danych osobowych Klientów oraz ich przedstawicieli ustawowych jest PRIME FITNESS CLUB SP. Z O.O. w Szczecinie, przy ul. 5 Lipca 46, który przetwarza dane osobowe Klientów w celu realizacji Umowy.

Podanie danych jest dobrowolne, lecz niezbędne w celu zawarcia oraz realizacji Umowy.

Klientowi oraz przedstawicielowi ustawowemu przysługuje prawo wglądu do treści jego danych oraz ich poprawiania.

W zależności od dobrowolnie udzielonej przez Klienta zgody, jego dane osobowe mogą być przetwarzane przez administratora danych w celach marketingowych, w szczególności w celu przesyłania informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2002 r. Nr 144 poz. 1204).

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

10.1 KORESPONDENCJA

Klient może składać korespondencję w zakresie wykonania Umowy zgodnie z OWU listownie na aktualny adres PRIME.