Regulamin sklepu internetowego

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

PRIME FITNESS CLUB SP. Z O. O.

§1

Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady sprzedaży Usług przez PRIME za pośrednictwem Sklepu Internetowegohttps://prime-szczecin.cms.efitness.com.pl/kup-karnet, skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania Umów Sprzedaży z Klientami na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego.
  2. Postanowienia niniejszego Regulaminu stosuje się również do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  3. Kontakt ze Sklepem Internetowym jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej poprzez adres e-mail: info@primefitness.pl
  4. Sklep Internetowy odpowiada na wiadomości wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej w ciągu 48 godzin.
  5. Klient przed dokonaniem Rejestracji oraz przed złożeniem Zamówienia, zobowiązany jest zapoznać się z treścią niniejszego Regulaminu oraz OWU obowiązujących w PRIME.
  6. Klient zawierając Umowę Sprzedaży z PRIME akceptuje warunki określone w niniejszym Regulaminie oraz OWU obowiązujące w PRIME.
  7. Do korzystania ze Sklepu Internetowego, niezbędne są urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową oraz aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail), włączona obsługa plików cookies
  • 2

Definicje

  1. Sklep Internetowy – sklep działający pod domeną https://prime-szczecin.cms.efitness.com.pl/kup-karnet w ramach którego prowadzona jest sprzedaż Usług oferowanych przez PRIME. Właścicielem domeny i Sklepu Internetowego jest Prime Fitness Club sp. z o. o.
  2. PRIMEPRIME FITNESS CLUB SP. Z O.O. w Szczecinie, adres: ul. 5 Lipca 46, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000614643, wysokość kapitału zakładowego: 5 000,00 zł, NIP: 8522620616, REGON: 364270737  oraz PRIME FITNESS CLUB BEZRZECZE SP. Z O. O. w Szczecinie, adres: ul. Modra 80, wpisany do Rejestru Przedsiębiorców KRS prowadzonego przez Sąd Rejonowy Szczecin – Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Gospodarczy KRS, pod numerem 0000673434, wysokość kapitału zakładowego: 5 000,00 zł,  NIP: 8522630508, REGON: 367029775 tel. 507 590 150, adres e-mail: info@primefitness.pl
  1. Konsument – Klient, który zawiera Umowę Sprzedaży z PRIME w celu niezwiązanym bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą lub zawodową lub osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
  2. Klient – osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat, jednakże, w przypadku osób, które nie ukończyły jeszcze 18 lat – do zawarcia umowy wymagana jest zgoda jej przedstawiciela ustawowego, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale posiadająca zdolność prawną, korzystająca ze Sklepu Internetowego, w szczególności dokonująca zakupu w Sklepie Internetowym.
  3. Produkt – Usługi oferowane przez PRIME do sprzedaży w Sklepie Internetowym.
  4. Regulamin – niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego.
  5. OWU – należy przez to rozumieć Ogólne Warunki Usług ustanowione przez PRIME.
  6. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu zawierana przez Klienta z PRIME.
  7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta złożone elektronicznie zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży z PRIME.
  8. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Produktów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  • 3

Zamówienia

  1. Złożenie Zamówienia przez Klienta na Produkty oferowane przez PRIME w Sklepie Internetowym jest możliwe za pomocą Formularza Zamówienia, poprzez podanie danych niezbędnych do realizacji Zamówienia.
  2. W celu złożenia Zamówienia Klient wybiera datę rozpoczęcia karnetu, wybiera produkt będący przedmiotem Zamówienia. Poprzez kliknięcie Dalej przechodzi do formularza zamówienia, akceptuje wymagane regulaminy. Poprzez kliknięcie Dalej wybiera metodę płatności, Poprzez kliknięcie Kup i Zapłać dokonuje płatności.
  3. W przypadku niektórych oferowanych przez PRIME Produktów, może być konieczne dla realizacji umowy, podanie dodatkowych danych przy pierwszej wizycie w klubie fitness PRIME.
  4. Ceny podane w Sklepie Internetowym są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
  5. W niektórych przypadkach Zamówienia mogą zostać anulowane przez system PRIME, z powodu: problemów z przetwarzaniem informacji o płatności, niedostępności Produktów, braku możliwości dostarczenia na podany adres, prośby Klienta o anulowanie, powielania Zamówień.
  • 4

Dostawa Produktów

Dostawa zakupionych przez Klienta Produktów odbywa się poprzez:

  1. dostarczenie Produktów na adres e-mail Klienta podany podczas składania Zamówienia natychmiast po dokonaniu płatności przy użyciu karty płatniczej lub za pomocą PayU;
  2. dostarczenie Produktów na Konto Klienta w Sklepie internetowym natychmiast  po dokonaniu płatności przy użyciu karty płatniczej  lub za pomocą PayU.
  • 5

Płatności

  1. Klient może skorzystać z następujących metod płatności za zakupione Produkty:
    1. przy użyciu karty płatniczej (Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro)
    2. jednorazowe płatności online oraz płatności ratalne realizowane z PayU;
    3. płatności rekurencyjne kartą kredytową (podpięcie karty, umożliwia automatyczne comiesięczne pobranie płatność) usługa realizowana przez providera Espago.
  2. Ze względów bezpieczeństwa imię i nazwisko Klienta oraz adres rozliczeniowy muszą być zgodne z danymi karty kredytowej/debetowej użytej do płatności. Zastrzegamy sobie prawo do anulowania Zamówienia, które nie spełnia tych kryteriów.
  • 6

Wykonanie umowy sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a PRIME następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia na produkty oferowane w Sklepie Internetowym zgodnie z § 4 Regulaminu.
  2. Po złożeniu Zamówienia PRIME niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez PRIME Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a PRIME.
  • 7

Prawo odstąpienia od umowy

  1. Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Bieg terminu rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi.
  2. Konsument może odstąpić od Umowy, składając PRIME oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed upływem tego terminu.
  3. Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, bądź drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail PRIME.
  4. Oświadczenie można złożyć również na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu, ale nie jest to obowiązkowe.
  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Klienta drogą elektroniczną, PRIME niezwłocznie prześle Klientowi na podany przez Klienta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
  6. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.
  7. W przypadku odstąpienia od Umowy PRIME zwraca Klientowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Klienta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności.
  8. Zwrotu płatności PRIME dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
  9. Warunkiem odstąpienia od Umowy jest nie rozpoczęcie przez Klienta korzystania z usług PRIME.
  • 8

Reklamacje

  1. PRIME ma obowiązek dostarczyć Klientowi Produkty bez wad i odpowiada wobec Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną, zgodnie z zasadami określonymi w Kodeksie Cywilnym.
  2. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, inny niż, o którym mowa w § 1 ust. 2 Regulaminu, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.
  3. Klient ma prawo do reklamacji Produktów w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi.
  4. Reklamację należy zgłosić pisemnie lub drogą elektroniczną na podany w niniejszym Regulaminie adres PRIME.
  5. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą.
  6. PRIME ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
  • 9

Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

  1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Konsumenta z  pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz na stronach internetowych Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
  2. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
  1. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z umowy zawartej z PRIME;
  2. Konsument uprawniony jest do zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Konsumentem a PRIME;
  3. Konsument może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między nim a PRIME, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
  4. Konsument może skorzystać z Internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
  • 10

Dane osobowe

  1. Administratorem danych osobowych Klientów przetwarzanych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest PRIME FITNESS CLUB sp. z o. o.
  2. Dane osobowe Klientów przetwarzane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego, przetwarzane są w celach:
  1. zawarcia oraz realizacji Umów Sprzedaży, ich rozliczania, rozpatrywania reklamacji, udzielania odpowiedzi na pytania Klientów, kontaktowania się z Klientami, wystawiania na ich rzecz faktur i rachunków, rejestracji indywidualnych Kont Klientów – przetwarzanie w tym zakresie jest niezbędne do realizacji umów zawartych z klientami (art. 6 ust. 1b RODO);
  2. podatkowych i rachunkowych – przetwarzanie w tym zakresie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1c RODO);
  3. windykacji i egzekucji roszczeń, prowadzenia postępowań sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami – przetwarzanie w tym zakresie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora (art. 6 ust. 1f RODO).
  1. Dane osobowe będą przechowywane przez okres wykonania umowy, ale nie dłużej niż okres przedawnienia roszczeń z niej wynikających oraz okres konieczności wypełnienia obowiązków prawnych ciążących na administratorze. Dane osobowe przetwarzane na podstawie zgody wyrażonej przez osobę, której dane są przetwarzane – będą przechowywane do czasu wycofania przez nią zgody.
  2. Niezbędnym elementem procedury Rejestracji, złożenia Zamówienia jest podanie przez Klienta jego danych osobowych, oznaczonych jako obligatoryjne oraz wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas Rejestracji, składania Zamówienia. Podanie danych osobowych oznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne, jednakże konieczne w celu Rejestracji, złożenia Zamówienia, ich realizacji oraz obsługi. Podanie danych osobowych nieoznaczonych jako obligatoryjne jest dobrowolne.
  3. Odbiorcami danych osobowych, jeżeli będzie to konieczne do wykonania umowy, mogą być również osoby upoważnione przez administratora do przetwarzania danych osobowych: pracownicy i współpracownicy; firma świadcząca usługi informatyczne na rzecz administratora; firma księgowa, kancelaria prawna.
  4. Klientowi przysługuje prawo do: wycofania zgody na przetwarzanie danych, prawo dostępu do danych osobowych, prawo żądania sprostowania danych osobowych, prawo żądania usunięcia danych osobowych, prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, prawo do przenoszenia danych osobowych; prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych.
  5. Realizacja powyższych uprawnień przez osoby, których dane osobowe są przetwarzane może nastąpić poprzez skierowanie pisma na adres administratora.
  6. Dane osobowe będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany lub częściowo zautomatyzowany. Nie będą jednak służyły podejmowaniu decyzji, które opierają się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym na profilowaniu.
  7. PRIME w ramach strony internetowej, na której prowadzony jest Sklep internetowy wykorzystuje pliki cookies. Szczegółowa informacja dotycząca tych plików jest zawarta w Polityce Prywatności dostępnej na stronie Sklepu Internetowego.
  • 11

Postanowienia końcowe

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży Produktów może nastąpić tylko i wyłącznie w języku polskim.
  2. PRIME zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie PRIME poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
  3. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

Załącznik:

Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Załącznik nr 1 do Regulaminu

WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)

PRIME FITNESS CLUB sp. Z o. o.

Ul 5 lipca 466

70-374 Szczecin

Ja ……………………………………………………………………………………….. niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących usług/produktów:

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

 

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*) …………………………………………………………………………………………………………..

 

Imię i nazwisko Konsumenta ………………………………………………………………………………………………………………….

 

Adres Konsumenta ……………………………………………………………………………………………………………………………….

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….

 

…………………………………………………………………………………

Podpis Konsumenta

(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

 

Data ……………………………………..